BLÅKLÄDER
KYSYMYKSIÄ & VASTAUKSIA

Vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin.

YLEISIMMÄT KYSYMYKSET JA VASTAUKSET

Saamme päivittäin kysymyksiä asiakkailtamme kangaslaaduista, markkinoinnista ym. Olemme keränneet yleisimmät kysymykset, jotta saisit vastaukset kysymyksiisi helposti. Jos et löydä vastausta kysymykseesi tästä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


YLEISET KYSYMYKSET TUOTTEISTAMME

Tästä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin työvaatteistamme ja palveluistamme. Ota yhteyttä jos sinulla on muita kysymyksiä.

MITÄ SAUMOJEN ELINIKÄINEN TAKUU MERKITSEE?

Jos vaatteen sauma ratkeaa, korjaamme sen tai vaihdamme vaatteen. Takuu ei kata sauman ratkeamista, jos se on mekaanisesti aiheutettu esim. revitty tai kulutettu tai leikattu teräviä reunoja tai työkaluja vasten. Takuu ei myöskään korvaa vaatteen materiaalin kulumista käyttökelvottomaksi muusta syystä. Tee reklamaatio liikkeessä, josta ostit tuotteen.

MISTÄ VOIN LADATA BLÅKLÄDERIN TUOTEKUVIA KORKEALLA RESOLUUTIOLLA?

Ladataksesi tuotekuvia korkealla resoluutiolla, valitse haluamasi tuote ja klikkaa “Korkearesoluutioiset kuvat” -painiketta.

MIKÄ KUVATIEDOSTOMUOTO ON EPS?

EPS on offsetpainamisessa käytetty kuvatiedostomuoto, joka tukee vektorigrafiikkaa. EPS -kuvamme ovat suuritarkkuuksisia, 300dpi RGB. Kuvissa on rajauspolut.

MIKÄ KUVATIEDOSTOMUOTO ON JPEG?

JPEG on kuvatiedostomuoto, jota käytetään verkkojulkaisemisessa ja Microsoft Office ‑ohjelmistolla työskenneltäessä. Kuvat ovat tilan säästämiseksi pienitarkkuuksisia eivätkä sovellu offsetpainamiseen.

MITEN VOIN SAADA BLÅKLÄDERIN SPONSORIKSENI?

Blåkläder sponsoroi joka vuosi joitakin urheilu- ja kulttuuritapahtumia. Lähetä viesti osoitteeseen info@blaklader.fi ja esittele itsesi tai joukkueesi. Lähetä mukana myös sponsorointiesite.

ONKO BLÅKLÄDERIN VANHOJA MAINOSFILMEJÄ SAATAVANA?

Julkaisemme kotisivuillamme vain ajankohtaiset mainoskampanjat, mutta lähetä viesti osoitteeseen info@blaklader.fi, niin lähetämme sinulle mahdollisuuksien mukaan myös vanhaa markkinointimateria sähköpostitse

MISTÄ VOIN OSTAA BLÅKLÄDERIN TUOTTEITA?

Blåkläderin tuotteiden jälleenmyyjät löytyvät kohdasta myymälöiden sijainti. Jos kyse on suuresta määrästä, ota yhteys alue-edustajaamme. Puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet löydät kohdasta ‘Yhteystiedot‘.

MITEN VOIN RYHTYÄ BLÅKLÄDERIN JÄLLEENMYYJÄKSI?

Ota yhteyttä alue-edustajaamme, joka antaa lisätietoja jakeluverkostostamme. Puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet löytyvät kohdasta ‘Yhteystiedot‘.

KUINKA PITKÄ TOIMITUSAIKA ON?

Varastomme sijaitsee Svenljungassa Ruotsissa. Normaali toimitusaika Suomeen on 3–5 arkipäivää. Jos haluat vaatteeseen painatuksen tai brodeerauksen, toimitus kestää hieman kauemmin.

MISSÄ MAISSA BLÅKLÄDERIN TUOTTEITA MYYDÄÄN?

Blåkläderilla on jälleenmyyjiä Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Irlannissa, Englannissa, Saksassa, Virossa, Hollannissa, Belgiassa, Sveitsissä, Itävallassa, Italiassa, Ranskassa, Espanjassa, Unkarissa, Romaniassa, Islannissa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Puolassa ja Tsekissä.

MISTÄ LÖYDÄN LÄHIMMÄN JÄLLEENMYYJÄNI?

Löytääksesi lähimmän jälleenmyyjäsi, ota yhteyttä paikalliseen asiakaspalveluun. Jos meillä ei ole toimintaa maassasi, ota yhteyttä Ruotsin pääkonttoriin, osoitteesta info@blaklader.com.

HALUAN TEHDÄ REKLAMAATION. MITEN TOIMIN?

Ota yhteyttä jälleenmyyjään, jolta ostit tuotteen. Jälleenmyyjä palauttaa tuotteen Blåkläderille, joka arvioi sen ja vaihtaa tuotteen uuteen, jos kyse on valmistusvirheestä. On tärkeää, että virheelliset tuotteet palautetaan Blåkläderille, jotta voimme tutkia ne ja korjata mahdolliset virheet vastaisuudessa.

Blåkläder pääkonttori

Porttisuontie 1

01200 Vantaa

AUKIOLOAIKA

Maanantai-Perjantai 08:00-16:30

Käyntiosoite

Porttisuontie 1

01200 Vantaa

© 2023 BLÅKLÄDER AB. Kaikki oikeudet pidätetään.