We have updated our integrity policy. By continuing to use our website you agree to these terms and conditions. Read more about the integrity policy.

Blåkläder näkyy maailmanlaajuisesti Englannin Premier-liigassa!

Blåkläder on saavuttanut taas uuden virstanpylvään yhtiön lähes 60-vuotisessa historiassa. Watfordin ja Manchester Unitedin välisessä pelissä Blåkläderin tuotemerkki otti paikkansa maailmanlaajuisella näyttämöllä.  

Blåkläder tulee näkymään loppukauden Englannin Premier-liigassa - maailman historian suurimmassa, suosituimmassa ja ylivoimaisesti eniten medianäkyvyyttä saavassa jalkapalloliigassa - stadioneilla LED-mainoksilla Englannissa ja Walesissa. Jatkuvasti loppuunmyytyjen pelien ja maailmanlaajuisen televisioyleisön ansiosta mainoksen näytöt nousevat hämmästyttävään 4,5 miljardiin. Peliliike Blåkläderiltä, joka tullaan muistamaan pitkään.

- Tämä osoittaa, että me todella tarkoitamme sitä, että haluamme tulla Euroopan johtavaksi työvaatemerkiksi. Viime vuosina olemme työskennelleet kovasti, jotta Blåkläder on Pohjoismaiden suurin työvaatebrändi ja nyt olemme mielestämme saavuttaneet tämän tavoitteen. Olemme erittäin ylpeitä, että Blåkläder nähdään nyt tämän valtavan suuren tapahtuman, Valioliigan, yhteydessä. Se tuntuu mielettömältä ja antaa koko yritykselle lisäsysäyksen itseluottamukseen ja auttaa meitä tavoitteessamme kohti maailman johtavan työvaatebrändin asemaa, kertoo Blåkläderin markkinointipäällikkö Kalle Larsson.