Markkinointikoordinaattori

Blåkläder konserni kuuluu Euroopan johtaviin raskaan sarjan työvaatetoimittajiin. Tällä hetkellä toimimme 18 eri maassa. Viime vuosien vahvaa kasvua on edelleen tavoitteena jatkaa ja tähän tarvitsemme motivoituneita tuloksentekijöitä. Tavoitteenamme on vahvistaa asemaamme yhtenä Suomen johtavimmista raskaan sarjan työvaatemerkeistä. Valikoimamme on erittäin laaja ja arvostettu alan ammattilaisten parissa, ja vuoden 2020 markkinatutkimuksen perusteella olemme Suomen tunnetuin ja halutuin työvaatebrändi. Omalla tuotannolla ja suunnittelulla voimme taata tuotteidemme toimivuuden ja laadun aina pienintäkin yksityiskohtaa myöten.

 

Etsimme nyt markkinointikoordinaattoria vahvistamaan tiimiämme! Olisitko se sinä?

Oletko energinen, idearikas ja kehittymishaluinen ja ehkä urasi alkuvaiheessa oleva digimarkkinoinnin tuleva supertähti? Oletko valmis laittamaan kätesi saveen ja tarttumaan toimeen? Hae meille töihin ja pääset osaksi kasvavan ja nuorekkaan perheyrityksen markkinointitiimiä!

Sinun ei tarvitse olla valmis markkinoinnin huippuammattilainen, vaan etsimme enemmänkin reipasta ja oma-aloitteista markkinoinnista innostuvaa persoonaa, jolta löytyy kuitenkin jo jonkin verran ymmärrystä, osaamista ja näyttöjä toimivasta ja tuloksellisesta digimarkkinoinnista. Pystyt suunnittelemaan, analysoimaan ja toteuttamaan teknisesti erilaisia digikampanjoita hyödyntäen mm. Googlen ohjelmia, kuten esim. GoogleAds, Search, Analytics jne.  

Tärkeintä tehtävässä onnistumiselle on aito innostus ja kiinnostus markkinointia kohtaan, sekä halu oppia uutta joka päivä. Et pelkää epäonnistumista, vaan kokeilet ja etsit rohkeasti uusia tapoja ja ratkaisuja saavuttaa markkinoinnillisesti parhaat tulokset yrityksemme kasvun tueksi.

Työtehtäväsi pääpaino tulee olemaan vahvasti digimarkkinoinnissa, mutta kokonaisuudessaan se on kuitenkin vain yksi osa laajaa tehtäväkenttääsi. Työtehtäviisi tulee kuulumaan myös paljon erilaisten markkinointi- ja kuvamateriaalien tuotantoa, kampanjoiden ja uutiskirjeiden sisällönsuunnittelua, sosiaalisen median ja kotisivujen ylläpitoa jne.

Odotamme sinulta:

  • Soveltuvaa markkinointialan koulutusta ja/tai työkokemusta
  • Digitaalisen markkinoinnin ymmärrystä ja teknistä osaamista (GoogleAds, Search, Analytics)
  • Analyyttistä otetta markkinointiin
  • Sujuvaa taitto- ja kuvankäsittelyohjelmien hallintaa (Indesign, photoshop)
  • Kokemusta sosiaalisen median ja kotisivujen ylläpidosta (Facebook Business Manager, Wordpress)
  • Hyvää visuaalista silmää
  • Oma-aloitteista ja ratkaisukeskeistä työskentelyotetta
  • Järjestelmällisyyttä, analyyttisyyttä ja tarkkuutta
  • Joustavuutta ja hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • Sujuvaa suomen kielen taitoa, tulet hyvin toimeen englannin kielellä ja ruotsin kielen osaaminen on plussaa

Miksi Blåkläder?

  • Pääset osaksi nuorekasta ja dynaamista yrittäjähenkistä perheyritystä ja markkinointitiimiä
  • Tarjoamme rennon ja kannustavan työilmapiirin
  • Pääset tekemään töitä Suomen tunnetuimman ja halutuimman työvaatebrändin parissa
  • Tarjoamme laajan ja monipuolisen tehtäväkentän sekä hyvät mahdollisuudet kasvaa ja kehittyä markkinoinnin ammattilaisena
  • Saat hyvän perehdytyksen työhösi sekä markkinointitiimin jatkuvan tuen ja avun

 

Mikäli kiinnostuit tehtävästä ja haluat päästä osaksi kansainvälistä perheyritystä ja markkinointitiimiä, laita työhakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen sekä mahdolliset työnäytteet meille mahdollisimman pian tai viimeistään 31.5.2021 mennessä osoitteeseen: susanna.knuutinen@blaklader.com. Täytämme työpaikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoa tehtävästä antaa Tomas Åkerman: tomas.akerman@blaklader.com ja puhelimitse tiistaina 4.5 klo 13-14 ja perjantaina 7.5 klo 14-15 numerosta 050 579 2708.